AKTUELLT

Nu finns den att köpa: ”Konsten att sälja sin själ”

Innovaform Vd Bo Melin och kollega Tommy Falonius har samlat sin långa erfarenhet kring identitet- och varumärkesorienterad företagsutveckling i bokform med titeln ”Konsten att sälja sin själ”. ”Konsten att sälja sin själ” vänder sig till ägare, styrelser, företagsledningar och medarbetare som har...

Studentlitteratur AB väljer Innovaform för framtagning av nytt varumärke.

Den digitala transformationen inom utbildning blir alltmer påtaglig. På kort tid har nya undervisningsformer och studiebeteenden etablerats. I linje med denna utveckling har Studentlitteratur lanserat en ny digital studieplattform med namnet Studora. På den nya studieplattformen kan studenterna...

En ödesfråga för varumärket – att leverera på varumärkeslöftet

Är ni eniga internt om vilket löfte varumärket ska leverera? När man ser på sin verksamhet ur ett strikt varumärkesperspektiv spelar det i princip ingen roll vilken typ av företag eller bransch man är i, eller vilken typ av kommunikationskanaler man väljer. Det handlar om att skapa relationer med...

AKTUELLT

Nu finns den att köpa: ”Konsten att sälja sin själ”

Innovaform Vd Bo Melin och kollega Tommy Falonius har samlat sin långa erfarenhet kring identitet- och varumärkesorienterad företagsutveckling i bokform med titeln ”Konsten att sälja sin själ”. ”Konsten att sälja sin själ” vänder sig till ägare, styrelser, företagsledningar och medarbetare som har...

Studentlitteratur AB väljer Innovaform för framtagning av nytt varumärke.

Den digitala transformationen inom utbildning blir alltmer påtaglig. På kort tid har nya undervisningsformer och studiebeteenden etablerats. I linje med denna utveckling har Studentlitteratur lanserat en ny digital studieplattform med namnet Studora. På den nya studieplattformen kan studenterna...

En ödesfråga för varumärket – att leverera på varumärkeslöftet

Är ni eniga internt om vilket löfte varumärket ska leverera? När man ser på sin verksamhet ur ett strikt varumärkesperspektiv spelar det i princip ingen roll vilken typ av företag eller bransch man är i, eller vilken typ av kommunikationskanaler man väljer. Det handlar om att skapa relationer med...