AKTUELLT

Studentlitteratur AB väljer Innovaform för framtagning av nytt varumärke.

Den digitala transformationen inom utbildning blir alltmer påtaglig. På kort tid har nya undervisningsformer och studiebeteenden etablerats. I linje med denna utveckling har Studentlitteratur lanserat en ny digital studieplattform med namnet Studora. På den nya studieplattformen kan studenterna...

En ödesfråga för varumärket – att leverera på varumärkeslöftet

Är ni eniga internt om vilket löfte varumärket ska leverera? När man ser på sin verksamhet ur ett strikt varumärkesperspektiv spelar det i princip ingen roll vilken typ av företag eller bransch man är i, eller vilken typ av kommunikationskanaler man väljer. Det handlar om att skapa relationer med...

Är ditt företags varumärke rätt positionerat?

Det finns många sätt att genomföra positioneringsarbetet på. I grund och botten handlar det om att skapa kundvärde. Kunderna måste förstå varför just ditt företags produkter eller tjänster är bättre än konkurrenternas. Positioneringsarbetet ingår som en del i varumärkesbyggandet och är helt...

AKTUELLT

Studentlitteratur AB väljer Innovaform för framtagning av nytt varumärke.

Den digitala transformationen inom utbildning blir alltmer påtaglig. På kort tid har nya undervisningsformer och studiebeteenden etablerats. I linje med denna utveckling har Studentlitteratur lanserat en ny digital studieplattform med namnet Studora. På den nya studieplattformen kan studenterna...

En ödesfråga för varumärket – att leverera på varumärkeslöftet

Är ni eniga internt om vilket löfte varumärket ska leverera? När man ser på sin verksamhet ur ett strikt varumärkesperspektiv spelar det i princip ingen roll vilken typ av företag eller bransch man är i, eller vilken typ av kommunikationskanaler man väljer. Det handlar om att skapa relationer med...

Är ditt företags varumärke rätt positionerat?

Det finns många sätt att genomföra positioneringsarbetet på. I grund och botten handlar det om att skapa kundvärde. Kunderna måste förstå varför just ditt företags produkter eller tjänster är bättre än konkurrenternas. Positioneringsarbetet ingår som en del i varumärkesbyggandet och är helt...